سرویس: اجتماعی 14:11 - چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395

مدیرکل کانون پرورش فکری اصفهان مطرح کرد

مشارکت ۲ هزار کودک و نوجوان اصفهانی در برنامه‌های قرآنی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به بومی‌سازی برنامه‌های قرآنی در رده سنی کودک و نوجوان گفت: ۲ هزار کودک و نوجوان در برنامه‌های قرآنی کانون پرورش فکری اصفهان در سال گذشته مشارکت داشته‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حامد عسگری‌فر در حاشیه برگزاری پنجمین همایش قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی و در کنار برنامه‌های متنوع خود، اقدام به برگزاری برنامه قرآنی با عنوان ” قرآن دوست بچه‌ها” کرده است.

وی با اشاره به مشارکت 2هزار عضو کودک و نوجوان در برنامه‌های قرآنی سال گذشته این کانون، افزود: برنامه‌های قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در قالب 2 طرح “نسیم بهشت” برای اعضاء کودک و سوره قصص و سوره لقمان برای نوجوانان در قالب 108 کارگاه آموزشی برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان بیان کرد: تقویت پرورش حس دینی و روحیه خداشناسی، استفاده از مفاهیم قرآن در مسیر زندگی، ایجاد انگیزه و علاقه نسبت به انجام وظایف دینی، تحکیم باورهای کودکان و نوجوانان براساس ارزش‌های اسلامی از جمله اهداف اجرای برنامه‌های قرآنی به‌شمار می‌رود.

وی گفت: پنجمین همایش برنامه‌های قرآنی کانون روز گذشته با حضور اعضاء و مربیان برتر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به‌همراه برپایی نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری کانون برگزار شد که در آن از 120‌نفر از اعضاء و مربیان برتر در برنامه‌های قرآنی تقدیر به‌عمل آمد.

عسگری‌فر با اشاره به بومی‌سازی برنامه‌های قرآنی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: برنامه‌های قرآنی متناسب با اقشار مختلف کودکان و نوجوانان و با جذابیت‌های متنوع و متفاوت با سایر برنامه‌های قرآنی سایر نهادها تدوین شده است که از جمله آن می‌توان به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، روخوانی قرآن کریم، نمایش، شعرخوانی داستان، نقاشی، معرفی کتاب وغیره با محوریت قرآن کریم اشاره کرد.

وی به تداوم طرح‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرآنی با خلاقیت و نوآوری از 16 خردادماه امسال در 60 مرکز کانون پرورش فکری استان اصفهان ادامه می‌یابد.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.