سرویس: اجتماعی 08:08 - چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395

رئيس ستاد آزمون هاي دانشگاه اصفهان خبر داد:

رقابت حدود ۶۰ هزار داوطلب اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵

رئیس ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در آخر هفته جاری گفت: ۵۹ هزار و ۹۱۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ از اصفهان شرکت می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، محمد رضا ایروانی در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵  اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ به دلیل همزمانی تاریخ معمول سال های قبل با انتخابات و وقایع پیرامون آن، در اردیبهشت امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون کارشناسی ارشد د رتاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود، گفت: براساس آخرین آمار رسمی سازمان سنجش کشور، آزمون ارشد در ۱۳۶ رشته در اصفهان برگزار می شود که بالغ بر ۵۹ هزار و ۹۱۶ داوطلب در ۴ نوبت صبح و بعد از ظهر به رقابت می پردازند.

رئیس ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان تصریح کرد: ۵۴.۵ درصد  از تعداد داوطلبین زن و مابقی آقایان هستند، همچنین حوزه های آزمون ارشد در شهر های اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر و کاشان است که در شهر اصفهان دانشگاه های صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان، دانشگاه فنی مهاجر،  دانشگاه غیر انتفاعی شهید اشرفی اصفهانی و پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) میزبان داوطلبین هستند.

وی ادامه داد: توزیع کارت آزمون از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شده است، همچنین باجه رفع نقص کارت آزمون در دانشگاه  اصفهان با حضور نماینده سازمان سنجش تا ظهر روز جمعه فعال است.

ایروانی افزود: براساس اطلاع سازمان سنجش کشور نتایج اولیه  نیمه دوم خرداد ماه سال جاری و نتایج نهایی آزمون ارشد در نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام عمومی می شود.

طبق تاکید دکتر ایروانی، همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه  برای داوطلبین هنگام ورود به آزمون الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.