سرویس: اخبار شهرستان 18:50 - دوشنبه 13 اردیبهشت 1395

برترین های هیات های ورزشی شهرستان اصفهان معرفی شدند؛

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان مدال برترین را بر گردن آویخت

برترین دبیر هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1394 جعفر جعفری هرندی دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان شد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، جلسه ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1394 در تالار افتخارات ورزشی شهر اصفهان با حضور روسا، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی شهرستان اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان ضمن خوش آمدگویی پیرامون عملکرد هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1394 سخنان خود را آغاز کرد.

وی افزود: سال گذشته علی رقم نبود منابع مالی هیات های ما راکد ننشستند و با برنامه ریزی عملکرد فوق العاده را از خود به جای گذاشتند.

زیبایی اظهار کرد: هیات های ورزشی با برنامه ریزی در مسیر رشد و تعالی ورزش در شهرستان اصفهان گام برداشتند و از این باب کار های بسیار خوبی انجام گردید.

وی اهمیت دادن هیات های ورزشی در سال جدید به بخشها و شهرهای تابعه و شرق اصفهان را از اولویت های کاری هیات ها دانست و گفت: خرسندیم که هیات های فوتبال، همگانی و روستای و عشایری پیشتاز این موضوع بوده اند و در این راه گام برداشتند.

DSC_0031
در ادامه یوسفی معاونت توسعه ورزشی اداره ورزش و جوانان ضمن تشکر از زحمات هیات های ورزشی پبرامون نحوه عملکرد این هیات ها صحبت های خود را اریه کرد.
وی افزود: ظرفیت بالایی در منطقه شرق اصفهان نهفته است که هیات فوتبال شهرستان اصفهان به این مهم دست یافته و امیدواریم دیگر هیات های ورزشی پیرامون این موضع برنامه ریزی دقیقی را صورت دهند.
DSC_00117
رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان ضمن تشکر از زحمات کلیه هیات ها گفت ظرفیت و پتانسیل بالایی در شرق اصفهان نهفته و هیات ها می بایست بهای بیشتری به بخشها و شهر های تابعه بدهند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش در این مناطق باشیم.

حسن ختام برنامه های این جلسه معرفی هیات های برتر بود که هیات فوتبال شهرستان اصفهان بین هفت هیات برتر ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1394 قرار داشت که به شرح زیر می باشد.

برترین هیات ورزشی از لحاظ برگزاری لیگهای مختلف و اهمیت به رده های پایه و کشف استعداد های مختلف

هیات فوتبال شهرستان اصفهان

برترین هیات ورزشی از باب فعالیت مختلف ورزشی

هیات تکواندو شهرستان اصفهان

برترین هیات در حیطه ورزش قهرمانی

هیات جانبازان و معلولین شهرستان اصفهان

برترین هیات در حیطه ورزش همگانی و روستایی

هیات روستایی و عشایری شهرستان اصفهان

برترین هیات در فعالیت های فرهنگی و رفتار سازمانی

هیات کنگفو شهرستان اصفهان

برترین هیات در حیطه آموزش

هیات دو و میدانی شهرستان اصفهان

برترین هیات در فعالیت بانوان

هیات تیر اندازی شهرستان اصفهان

چهره ماندگار ورزش شهرستان اصفهان در سال 1394
مهدی امین آقاجانی رئیس هیات بسکتبال شهرستان اصفهان
DSC_0193

همچنین در جلسه برسی ارزیابی هیات های ورزشی شهرستان اصفهان دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان به عنوان برترین دبیر هیات های ورزشی در سال 1394 معرفی شد.

متن لوح اهدایی

جناب آقای جعفر جعفری هرندی
اینک که در سال جدید (اقدام و عمل ) که با توکل به خداوند سبحان و در ظل توجهات بقیه الله العظیم روحی فداک با همت و سعی و تلاش و افر شما عزیزان در حیطه ورزش آغاز گردیده و نظر به اینکه آن جنابعالی در سال 1394 به عنوان برترین دبیر هیات های ورزشی شهرستان انتخاب گردیده مفتخر به دریافت این تندیس می گردید.
حسین زیبایی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
DSC_050117 DSC_0097 DSC_0052 DSC_0068 DSC_0080 DSC_0089 DSC_0017

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.