سرویس: اخبار شهرستان 15:44 - دوشنبه 13 اردیبهشت 1395

شهردار ورزنه خبر داد:

افتتاح ترمینال ورزنه در آینده ای نزدیک/ 4 هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت

فروزان گفت: امسال با تصویب شورای شهر ورزنه تعداد 4 هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، به همت و مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اصلاح هندسی، جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت میدان امام رضا(ع) به مرحله اتمام رسید.

شهردار ورزنه در گفتگوی کوتاه از نهایی شدن عملیات زیرسازی و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی میدان امام رضا(ع) خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان خدمات موثری را در جهت حفظ المان شهری به انجام رساند.

مهندس فروزان با توجه به  درخواست های مکرر مردمی نسبت به اصلاح ورودی های میدان امام رضا(ع) و خطر آفرین بودن رمپ های میدان اظهار کرد: نسبت به ایجاد دور برگردان امن نزدیک به میدان اقدام شد و همه این موارد با صبر مردم و حمایت های برخی مسئولان استانی محقق شد.

وی در رابطه با دیگر اقدامات عمرانی شهرداری که مراحل پایانی خود را سپری می کند، افزود: خاکریزی کانال زهکش شهرک امام جعفر صادق(ع) و همچنین آسفالت خیابان معراج و گلستان شهدای ورزنه از دیگر اقداماتی بود که مراحل پایانی خود را سپری می کند.

شهردار ورزنه در پایان از افتتاح ترمینال شیخ بهایی شهر ورزنه خبر داد و گفت: بزودی با حضور استاندار اصفهان ترمینال مسافربری شهر ورزنه  افتتاح و همچنین کلنگ احداث بلوار خلیج فارس و عملیات آسفالت معابر مسکن مهر نیز به زمین زده میشود.

وی در بخشی دیگر گفتگو  از 4 هزار منزل مسکونی ورزنه که امسال تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت، خبر داد و بیان کرد: امسال با تصویب شورای شهر ورزنه تعداد 4 هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت.

فروزان افزود: منازل تحت پوشش بیمه حوادث می توانند در صورت نیاز تا سقف 60 میلیون ریال از خدمات بیمه آتش سوزی بهره مند شوند که شامل بیست و چهار میلیون بابت حوادث ساختمان و تاسیسات و مبلغ سی و شش ملیون ریال بابت حوادث آتش سوزی لوازم منزل و اثاثیه می باشد.

وی با آرزوی سلامتی برای مردم و تاکید بر تلاش دستگاه ها جهت ایجاد امنیت و آسایش همگانی و کاهش حوادث غیر مترقبه اظهار کرد: سیاست کلی شهرداری ورزنه بر این اساس استوار است تا خود را به استانداردهای کشور رسانده و تا حدی از دغدغه های مردم بخصوص خدمات عمومی در زمینه های آتش سوزی و دیگر حوادث بکاهد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.