سرویس: اخبار شهرستان 16:14 - شنبه 11 اردیبهشت 1395

بعد از ۳۱ سال انتظار؛

شهید ورزنه ای به آغوش خانواده باز می گردد

برادر شهید بوجاری گفت: به دلیل سالها چشم انتظاری پدر و مادرم مسئولین تهران قبول کردند که بدون معطلی و برگزاری مراسم در تهران، پیکر شهید را به اصفهان انتقال دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛ در فضای مجازی به اخبار پیدا شدن پیکر مطهر شهید بوجاری برخوردیم و این خبر در عید نوروز و مصادف شدن با ایام ولادت حضرت زهرا(س) در شبکه ها انتشار یافت تا عیدی خانواده بوجاری در سال ۹۵ رقم زده شود.

بعد از گذشت یک ماه از انتشار این مطلب علی بوجاری برادر شهید امروز این خبر را تایید کرد.

پیکر شهید بوجاری این هفته بر دستان مردم ورزنه تشییع می شود

برادر شهید گفت: پس از اطلاعاتی که یک ماه پیش به دست ما رسید تقریبا مطمئن شدیم که برادرم قرار است نزد ما بازگردد. از بازگو  کردن این مطلب تا قطعیت موضوع خودداری کردیم تا مبادا چشم انتظاری پدر و مادرم به ناامیدی تبدیل شود.

وی ادامه داد: طی اخبار رسیده، یک کشاورز عراقی در روستای الامیه عراق، حین شخم زنی زمین کشاورزی به کارت شناسایی شهید محمد بوجاری، پلاک و پیکر شهیدی بر می خورد و این مورد را به اطلاع فرد ایرانی می رساند.

علی بوجاری اظهار کرد: فرد ایرانی با پیگیری نام ورزنه بر روی نقشه و پرس و جو در رابطه با شهید مفقودالاثر، خبر پیدا شدن کارت شهید و پیکر شهید را از طریق فضای مجازی به اطلاع دوستش رسانده و طی تماس با میراث فرهنگی ورزنه، کسب اطلاع از شهید محمد بوجاری به جهت اطمینان از وجود این شهید کرده بود.

برادر شهید بوجاری با بیان اینکه از شواهد و وسایلی که همراه پیکر شهید بوده اطمینان داشتم که برادرم است، بیان داشت: از ترس اینکه مبادا اشتباهی شده باشد، خبر را به پدر و مادرم نگفتیم تا اینکه پس از آزمایش هویت برادرم تایید شد.

علی بوجاری اضافه کرد: به دلیل سالها چشم انتظاری پدر و مادرم مسئولین تهران قبول کردند که بدون معطلی و برگزاری مراسم در تهران، پیکر شهید را به اصفهان انتقال دهند.

وی گفت: قرار است فردا پیکر شهید بوجاری با اولین پرواز تهران به اصفهان انتقال داده شود و چشم انتظاری ما به پایان برسد.

Vater-Mark5757575

علی بوجاری اظهار کرد: قطعا خبر زیبای، ورود برادرم به آغوش خانواده باعث خوشحالی ما شده است، زیرا پدر و مادرم سال هاست با آمدن شهدای گمنام، نگاهشان منتظرتر و وجودشان پرتپش در آمدن پسر بزرگ خانواده است.

 

برای دیدن خبرهای مرتبط اینجا و اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.