سرویس: اخبار شهرستان 16:13 - جمعه 10 اردیبهشت 1395

امام جمعه شهر اژیه:

آمریکاییها عهد شکن هستند و مذاکره با آنها فایده ای ندارد

امام جمعه شهر اژیه گفت: آمریکاییها عهد شکن هستند و مذاکره با آنها هیچ فایده ای ندارد. ایران همچنان در برابر آمریکا پیروز و قدرت مند می باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ امام جمعه شهر اژیه در خطبه اول نمازگزاران را سفارش به تقوا نمود.
وی با  اشاره به آیه 70 سوره احزاب که در مورد تقوا گفت: هر کس با تقوا و پرهیزگار باشد خداوند کار های او را آسان می نماید.
 در ادامه بحث تقوا اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند:کسی که در روی زمین امر بمعروف و نهی از منکر می نماید خلیفه و نماینده خداوند و پیامبر و قرآن می باشد و هر کس با تقوا باشد از سختیها و گرفتاریها بعد از آنکه به وی نزدیک شد دور می ماند.
امام جمعه شهر اژیه در خطبه دوم نیز نمازگزاران را سفارش و توصیه و رعایت به تقوا الهی و دوری از گناه  نمود.
وی اشاره ای به سخنرانی اخیر امام خامنه ای (مد ظله)نمود و گفت: رهبر انقلاب فرمودند: آمریکاییها اخلال می کنند و خلع و نیرنگ می کنند و می گویند چرا به ما بد بین هستید  و آنها دائما” اسلام هراسی و ایران هراسی می کنند.
خطیب جمعه اظهار داشت:حضرت آیت ا… جوادی آملی می فرماید: اگر طرف مقابل به عهد و پیمانش عمل نکند و ما عمل بکنیم آنچه از روایات برداشت می شود آن است که عین بی عقلی می باشد.
آمریکاییها عهد شکن هستند و مذاکره با آنها هیچ فایده ای ندارد.ایران همچنان در برابر آمریکا پیروز و قدرت مند می باشد و انشا ا… به یاری خداوند آمریکا و اسرائیل را زیر پا خواهیم گذاشت. 
وی در  پایان خطبه ها اشاره ای به مناسبت های هفته آینده نمود. 9اردیبهشت روز شورای شهر و روستا می باشد و این روز را به شوراهای محترم تبریک عرض می نمایم.
ادامه داد:11 اردیبهشت روزکار و  کارگر می باشد و می بایستی کارفرمایان به کارگران توجه داشته باشند و خدا را در نظر بگیرند.12 اردیبهشت شهادت شهید استاد مرتضی مطهری و روز معلم می باشد و این روز را به تمام معلمین تبریک میگویم.
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: بخشنده ترین مردم کسی است که چیزی بیاموزد و به ذیگران هم یاد بدهد.و معلمین سعی کنند دانش آموزان را با مطالب اخلاقی تربیتی آشنا نمایند.
25 رجب سالروز شهادت حضرت موسی ابن الجعفر (ع) میباشد و بنده این روز را به تمام شیعیان جهان و شما نمازگزاران تسلیت عرض می نمایم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.