سرویس: اخبار شهرستان 14:13 - جمعه 10 اردیبهشت 1395

بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (رة) استان از کمیته امداد جرقویه

حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (رة) استان اصفهان با اتفاق معاونین حمایتی و خودکفائی و مدیرامداد شهرستان اصفهان، ازکمیته امداد امام خمینی (ره) جرقویه بازدید نمود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)جرقویه، حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (رة) استان اصفهان با اتفاق معاونین حمایتی و خودکفائی و مدیرامداد شهرستان اصفهان، ازکمیته امداد  امام خمینی (ره) جرقویه بازدید نموده  و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به نیازمندان قرار گرفتند.
در ابتدای این بازدید میرزایی رئیس اداره جرقویه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد صورت گرفته  در سال 94 در این بخش ارائه نمودند.
وی با اشاره به تحت حمایت قرار داشتن 2836خانوار و  جمعیتی  بالغ بر  5300 نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (رة)جرقویه، دیدار با امام جمعه محترم شهر نصرآباد حجت الاسلام فرهنگ، سرکشی از کارگاه خیاطی مددجویان تحت حمایت و مساعدت به کارگاه مذکور جهت اشتغال فرزندان مددجو، بازدید از منازل مسکونی مددجویان، بازدید از شاخه فرعی حسن آباد، بازدید از مرکز نیکوکاری حضرت امام حسن مجتبی (ع) شهر حسن آباد، دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد و بازدید از طرحهای خودکفائی (قالیبافی، خورجین بافی و گاوداری ) را از دیگر برنامه های مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان و هیئت همراه اعلام نمود.
میرزائی اضافه نمود : در دیدار با امام جمعه محترم شهر نصر آباد مقرر شد توسط ایشان 110 فرصت شغلی با همکاری امداد ایجاد شود.

گفتنی است؛ جرقویه یکی از بخش‌های تابعه شهرستان اصفهان با پهناوری نزدیک به 6450 کیلومترمربع از شمال به جلگه رودشت کوهپایه، از جنوب به آباده در استان فارس، از غرب به شهرستان شهرضا، از شمال به جلگه برآن جنوبی و مرداب گاوخونی، از غرب به خضرآباد یزد و از جنوب شرقی به شهرستان ابرکوه متصل می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.