اصفهان شرق

سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید محمدرضا زاهدی/ رحلت پدر در سالروز شهادت فرزند

کدخبر: 100249
1395/02/10 در ساعت 14:21

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از مزرعه شور، شهید محمدرضا زاهدی در دهم اردیبهشت ماه سال شصت و یک در عملیات الی بیت المقدس در خونین شهر به شهادت رسید و امسال سی و چهارمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار با ارتحال پدرش مقارن شد.

در این مراسم جوانانی از نسل سوم و چهارم انقلاب حضور داشته و بار دیگر با آرمان های شهید زاهدی و دیگر شهدای بخش کوهپایه تجدید میثاق بستند.

برگزاری یادواره هایی از این سبک هر ساله با همت مضاعف بسیج کوهپایه نمونه ای پربار از برنامه های فرهنگی در بین مردم روستا و شهرهاست به نوعی که همه ساله اهالی محل لحظه ها را برای حضور در یادواره شهدای این محل می شمارند.

یکی از برنامه های بسیار خوب منطقه کوهپایه برگزاری مراسم ویژه یاد و خاطره مدافعان حرم است که همزمان با یادواره شهدا برگزار می شود تا بتوان دین خود را در حد وسع، به خانواده شهدای مدافع حرم ادا کنند.

عبدالمحمود محمودی در خصوص شهید و شهادت و عملیاتی که شهید محمدرضا زاهدی در آن به شهادت رسیده بودن، مطالبی را ارائه کرده و به حضور فعال رزمندگان دهه شصتی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) اشاراتی داشت.

وی در خصوص نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت آقا با این نامگذاری به ما این پیام را دادند که هرگز و هیچ جا نباید چشممان به دنبال دست بیگانگان باشد و باید با توکل به خداوند متعال و  اتکاء به توان خود مشکلات خود و جامعه را برطرف نماییم.

DSC05200 DSC05206 DSC05209 DSC05224 DSC05237