سرویس: غیر تولیدی 10:00 - پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395

بر سر سایپا چه آمد؟

روزگار سیاه آقا معلم پس از بازی با پرسپولیس

از وقتی سایپا با گل دقیقه ۹۲ دغاغله برابر پرسپولیس به تساوی رسید و سرمربی این تیم مجید جلالی مدعی شد تیمش می تواند در کنار ارتش برانکو به کسب عنوان قهرمانی لیگ بیندیشد آسمان سایپا سیاه شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سايپا در پنج هفته ابتدايي نيم‌فصل دوم ليگ‌برتر سه پيروزي برابر گسترش، راه‌آهن و سپاهان به‌دست آورد. پس از آن نوبت به ديدار با پرسپوليس رسيد و تساوي يك- يك با ارتش سرخ برانكو در ورزشگاه مملو از جمعيت آزادي.

دقايقي بعد از اتمام اين بازي مجيد جلالي سرمربي خودروسازان مقابل دوربين يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني ايستاد و ادعايي را مطرح كرد كه بعدها خلاف آن ثابت شد: «شما نمايش غرورانگيز تيم من برابر پرسپوليس را ديديد. از نظر من دو تيم سايپا و پرسپوليس مدعي كسب عنوان قهرماني ليگ‌برتر هستند.»

مقصر دغاغله بود!
سرمربي سايپا در حالي بيست‌ونهم بهمن‌ماه سال94 اين ادعا را مقابل ديدگان ميليون‌ها بيننده تلويزيوني مطرح كرد كه اميدوار بود تيمش روند رو به جلوي خود را تا پايان ليگ حفظ كند.

تيم خودروسازان طي شش بازي ابتدايي نيم‌فصل 10 امتياز گرفته بود و اين عاملي شده بود براي ادعاي سرمربي علم‌گراي خودروسازان مبني بر قهرمان شدن پرسپوليس يا سايپا در انتهاي ليگ پانزدهم.

سايپا در نيم‌فصل دوم به طور متوسط از هر ديدار خود (تا پايان هفته21 و ديدار با پرسپوليس) 1.66 امتياز گرفته بود و اين آقامجيد جلالي را سر ذوق آورده بود.

شايد هم گل دقيقه92 مهدي دغاغله تازه‌وارد به عنوان يك تعويض طلايي سبب شده بود تا تساوي با پرسپوليس سرمربي سايپا را به قهرماني در ليگ اميدوار كند.

4شكست و 11گل خورده در 6بازي

اما سايپا بعد از تساوي با پرسپوليس ديگر رنگ خوشي را نديد. خودروسازان تحت امر جلالي طي شش ديدار پي‌درپي باختند و مساوي كردند تا پيش‌بيني سرمربي اين تيم 360درجه غلط از آب دربيايد البته 50درصد حرف‌هاي جلالي كه گفته بود ممكن است پرسپوليس قهرمان شود درست بود!

به هر تقدير سايپا طي شش ديدار اخير خود به فولاد، تراكتورسازي، صبا و ملوان باخت و تنها دو امتياز از تساوي برابر ذوب‌آهن و سياه‌جامگان به‌دست آورد.

كسب ميانگين 0.33 امتياز و دريافت 11گل در شش ديدار عملكردي غيرقابل دفاع برابر جلالي و خودروسازان است.

حال بايد ديد در تقابل با استقلال و نبرد هفتم بعد از تساوي برابر پرسپوليس، طلسم سايپا و سرمربي‌اش شكسته خواهد شد يا اينكه ميانگين 0.33 امتيازي آنها در هر بازي باز هم پس از شكستي ديگر با افت روبه‌رو خواهد شد!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.